لوگویاقوت
اینترنت وایرلس یاقوت

اینترنت وایرلس یاقوت در اصفهان

در اینترنت وایرلس برای انتقال سیگنال‌ها از امواج رادیویی استفاده می‌شود و نیازی به خط تلفن و یا سیم وجود ندارد.امواج رادیویی در یک طیف الکترومغناطیسی مشخص منتشر می‌شوند، Access Point ها پایه و اساس شبکه‌های بی‌سیم هستند و وظیفه آن‌ها انتشار شبکه بی‌سیم است. مودم‌های خانگی یک مثال ملموس از اینترنت بی سیم هستند که به طور همزمان چند نفر می‌توانند از آن استفاده کنند. یاقوت با بیش از 20 سال تجربه یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه سرویس اینترنت وایرلس یا بی‌سیم است که بابهره گیری از دانش روز دنیا و تجربه نخبگان و کارشناسان با تجربه در این زمینه فعالیت می‌نماید. 

یاقوت با ارائه اینترنت وایرلس در اصفهان با سرعت و پهنای باند بالا، اقدام به خدمت رسانی به هم‌وطنان عزیز اصفهانی نموده است.شرکت اینترنت یاقوت خدمات پشتیبانی‌اش را به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته به مشترکانش ارائه می‌دهد.

از مزایای اینترنت وایرلس این است که شما می‌توانید بدون محدودیت در هر مکانی از مناطق تحت پوشش شبکه wireless خود حرکت کنید و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

کاهش هزینه و دردسرهای ناشی از سیم‌کشی در اتاق‌های مختلف و امکان بهره‌گیری از خدماتی مانند تماشای آنلاین فیلم، ویدئو کنفرانس، مکالمات صوتی که نیاز به پهنای باند بالا دارند.

چرا اینترنت وایرلس یاقوت

سرعت و پهنای باند بالا

مشتریان وفادار

پشتیبانی 24/7

مشتریان یاقوت