لوگویاقوت

اینترنت سازمانی همدان

اینترنت سازمانی همدان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر سازمانی کیفیت اینترنت آن است، زیرا بدون داشتن یک اینترنت پرسرعت، کل کسب و کار شما ممکن است آسیب ببیند. از این‌رو کسب و کارهای معتبر و سازمان‌ها از سرویس‌های پایدار و پرسرعت مانند اینترنت سازمانی یا پهنای بانداختصاصی استفاده می‌کنند.شرکت اینترنت یاقوت، از سال 81 با هدف ارائه خدمات بسیاری از جمله اینترنت سازمانی، اینترنت وایرلس، اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها و… توانسته رضایت مشتریان زیادی را از نظر کیفیت، سرعت و پایداری سرویس جلب کند. 

شرکت یاقوت با تکیه بر تجربه و دانش فرهیختگان و نخبگان کشور و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و پشتیبانی 24 ساعته از خدمات ارائه شده امکان ارائه سرویس اینترنت سازمانی برای ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را در شهرهای همدان، قم، تهران، زنجان، ساوه و… فراهم نموده است.برای آگاهی از قیمت پهنای باند اختصاصی و مشاوره اختصاصی با ما تماس بگیرید.

آدرس تهران: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25 طبقه 5، شرکت اینترنت یاقوت

شماره دفتر تهران:02188216679

آدرس ساوه: خیابان مطهری 39، جنب کوی ابن شیخ، پلاک 46

شماره تماس:08642212822

اینترنت اختصاصی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا سرعت مورد نیاز خود را انتخاب کنند و مطمئن باشند که در هر دقیقه از روز با همان سرعت به اینترنت وصل می‌شوند. در حالی که در اینترنت اشتراکی سرعت واقعی غیرقابل پیش‌بینی است و بسته به ترافیک شبکه سرویس دهندهISP در طول روز متفاوت است.

اگر شرکت شما تعداد زیادی کاربر از راه دور، VOIP، … داشته باشید، سرعت آپلود هم به اندازه سرعت دانلود مهم است اینترنت اختصاصی این امکان را به شما می‌دهد که سرعت دانلود و آپلود شما برابر و تضمین شده باشد اما در اینترنت‌های اشتراکی سرعت دانلود سریع‌تر از سرعت آپلود است.