لوگویاقوت
اینترنت سازمانی کیش

اینترنت سازمانی کیش

جزیره کیش به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد تجاری، داشتن بنادر و جاذبه‌های گردشگری هرسال جمعیت زیادی را پذیرا می‌باشد، این بستر نیازمند اینترنتی پایدار و پرسرعت می‌باشد. یاقوت با بهره گیری از کارشناسان مجرب، آخرین تکنولوژی روز دنیا و خطوط پشتیبانی قابل اعتماد، خدمات پهنای باند اختصاصی را برای کاربران، سازمان ها و شرکت ها در شهر کیش تحت عنوان اینترنت سازمانی کیش ارائه می دهد. 

دسترسی اختصاصی به اینترنت تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما بدون هیچ گونه توقف به کار خود ادامه می‌دهد. از مزایای این سرویس این است که مطابق با نیازهای تجاری شما قابل تنظیم است و مشترکین می‌توانند 24 ساعته به اینترنت پایدار  دسترسی داشته باشند.

با اینترنت سازمانی یاقوت ؛ یک پهنای باند اختصاصی فقط برای شما رزرو شده است، بنابراین همیشه یک اینترنت اختصاصی و متقارن دریافت می کنید.

هنگام انتخاب نوع اینترنت، کسب و کارها می توانند بین اینترنت اشتراکی یا اینترنت اختصاصی ، انتخاب کنند. با دسترسی به اینترنت اشتراکی، چندین کاربر به یک اتصال اینترنتی دسترسی دارند. با دسترسی به اینترنت اختصاصی، تنها یک کاربر یا کسب و کار به یک اتصال اینترنتی دسترسی دارد.اکثر مصرف کنندگان خانگی به دسترسی مشترک به اینترنت برای خانه های خود متکی هستند، به خصوص اگر از کابل یا اتصال DSL استفاده می کنند. به طور کلی، این نوع اتصال برای تماشای ویدیو یا چت آنلاین با دوستان مناسب است.

با این حال، یک اتصال مشترک می تواند برای کسب و کارها ایده آل نباشد. در عوض، سرویس اینترنت اختصاصی به دلیل افزایش سرعت و امنیت که با اتصال اختصاصی همراه است، انتخاب بهتری است. برای آگاهی از قیمت پهنای باند اختصاصی و مشاوره اختصاصی با ما تماس بگیرید.

آدرس تهران: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25 طبقه 5، شرکت اینترنت یاقوت 

شماره دفتر تهران:02188216679

 آدرس ساوه: خیابان مطهری 39، جنب کوی ابن شیخ، پلاک 46

شماره تماس:08642212822