لوگویاقوت
اینترنت سازمانی تبریز

اینترنت سازمانی تبریز

شهر تبریز با داشتن مراکز اداری و دانشگاهی، فعال بودن در زمینه بازرگانی و  صنعتی و داشتن امکان حمل و نقل ریلی، نیاز فزاینده ای به همگام شدن با دنیای آنلاین دارد. شرکت اینترنت یاقوت با در نظر گرفتن این نیاز، اقدام به ارائه اینترنت سازمانی تبریز با سرعت بالا و حجم نامحدود نموده است.

پهنای باند اختصاصی باعث می‌شوند که در تمام ساعات شبانه روز سرعت دانلود و آپلود یکسانی داشته باشید، این سرویس بنا به نیاز مشترک قابل سفارشی سازی می‌باشد و با سایرین به اشتراک گذاشته نمی‌شود، اشتراکی یا اختصاصی بودن اتصال معمولاً هنگام انتخاب یک سرویس اینترنت خانگی، خیلی حائز اهمیت نمی‌باشد، اما برای عملکرد برنامه‌های تجاری شما بسیار مهم است. بسیاری از کاربران خانگی از اینترنت اشتراکی راضی هستند دسترسی به اینترنت اشتراکی به مشتریان این امکان را می دهد که با قیمت پایین سرعت بالایی داشته باشند. در برخی موارد، دسترسی مشترک می‌تواند مشکلات عملکردی همراه با کاهش سرعت در دوره‌های اوج استفاده را ایجاد کند. با این حال، اکثر کسب و کارها نمی توانند مشکلات اینترنت یا اتصال کند را تحمل کنند. اینترنت ضعیف می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف و از دست رفتن مشتریان و ضرر و زیان کسب و کارتان شود. اینجاست که دسترسی به اینترنت اختصاصی وارد می شود.شما می‌توانید با توجه به تنوع بالای خدماتی که توسط شرکت ما ارائه می‌شود؛ سرویس موردنظر خود را تهیه کنید .

اگر ماهانه حجم دست نخورده زیادی دارید، احتمالاً برای پهنای باند استفاده نشده زیادی هزینه می‌کنید. مدل‌های مقیاس پذیر و پهنای باند بر حسب تقاضا که با دسترسی اختصاصی به اینترنت ارائه می شوند به شما در حل این مشکل کمک می کنند.این بهترین گزینه است که نیازها و خواسته های کسب و کارتان  را با توجه به بودجه  و حجم موردنیازتان هماهنگ کنید.

از دیگر مزایای اینترنت سازمانی یاقوت می‌توان به

قیمت ارزان و مقرون به صرفه

کیفیت بالای ارتباط

سرعت بالا و پایدار

پشتیبانی 24/7

امکان شخصی سازی

اگر نیاز به اینترنت پرسرعت سازمانی دارید،برای آگاهی از قیمت پهنای باند اختصاصی و مشاوره تخصصی  با ما تماس بگیرید.

آدرس تهران: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25 طبقه 5، شرکت اینترنت یاقوت 

شماره دفتر تهران:02188216679

 آدرس ساوه: خیابان مطهری 39، جنب کوی ابن شیخ، پلاک 46

شماره تماس:08642212822