لوگویاقوت

اینترنت سازمانی قم

اینترنت سازمانی قم

اینترنت سازمانی قم

اینترنت اختصاصی یک ارتباط خصوصی بین سرویس دهنده ISP و مکان مشتری ایجاد می‌کند. این بدان معناست که پهنای باندی که خریداری می‌کنید فقط برای استفاده شماست و با هیچ کاربر دیگری این اتصال را به اشتراک نمی‌گذارد، بنابراین سرعت اعلام شده برابر با سرعتی است که دریافت می‌کنید و به همین دلیل شرکت‌های معتبر و سازمان‌هایی که کیفیت اینترنت برای آن‌ها مهم است از اینترنت سازمانی استفاده می‌کنند.

شرکت اینترنت یاقوت، با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات اینترنتی توانسته رضایت مشتریان زیادی را از نظر کیفیت، سرعت و پایداری سرویس جلب کند و امکان ارائه اینترنت سازمانی (پهنای باند اختصاصی) به سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌ها در قم و سایر شهرها فراهم نموده است.

آدرس تهران

خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25

آدرس ساوه

خیابان پاسدارن روبروی کوچه خالد اسلامبولی

هزینه اینترنت اختصاصی گران‌تر از اینترنت اشتراکی است اما زمانی که شرکت به مکان‌های جدید گسترش می‌یابد یا تعداد نیروی کار خود را افزایش می‌دهد، دستاوردهای بهره‌وری و بازگشت سرمایه که دسترسی به اینترنت اختصاصی ارائه می‌دهد می‌تواند بسیار بیشتر از هزینه آن باشد.یک تشبیه خوب، مقایسه اینترنت اختصاصی  با خطوط سریع در بزرگراه است. در حالی که وسایل نقلیه در حال ادغام و خروج از خطوط مشترک استفاده می‌کنند که ممکن است با ترافیک شلوغ شود و با تاخیر مواجه شود، ترافیک در خط سریع آزادانه با سرعت ثابت حرکت می‌کند، درست مانند دسترسی اختصاصی به اینترنت.

بسیاری از کسب‌وکارها، چه استارت‌آپ‌هایی که به دنبال راه‌های سریع و کارآمد برای حرکت به سطح بعدی کسب و کار خود هستند و چه شرکت‌های  تازه تأسیس‌شده‌ای که می‌خواهند کارایی و بهره‌وری را بهبود بخشند به طور کل چندین شاخص وجود دارد که نشان می‌دهد یک کسب و کار از ارتقاء سرویس اشتراکی به دسترسی اختصاصی به اینترنت سود می برد، مانند:

تعداد زیادی از کارمندانی که از اینترنت استفاده می‌کنند

فعالیت‌های تجاری که شامل حجم بالایی از آپلود و دانلود می‌شود

کیفیت بالا

عملیات بزرگی که به ارتباطات VoIP متکی هستند و…