لوگویاقوت
اینترنت سازمانی کرمان

اینترنت سازمانی کرمان

امروزه کمتر کسب‌وکاری را می‌توان پیدا کرد که در فضای اینترنت مشغول به ارائه خدمات و یا سرویس نباشد. ازاین‌رو دسترسی پیداکردن به اینترنتی پرسرعت و بدون قطع شدن، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود. از آن جایی که در استان کرمان، سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند، استفاده از اینترنت سازمانی کرمان می‌تواند مزایای بسیار زیادی با خود به همراه داشته باشد.

اینترنت سازمانی کرمان، همه آن چه سازمان‌ها نیاز دارند

استفاده از اینترنت سازمانی در شهرهای صنعتی مانند کرمان، می‌تواند باعث افزایش راندمان کاری سازمان‌ها و شرکت‌های اداری مختلف شود. با استفاده از اینترنت سازمانی، امکان بهره‌مندی از پهنای باند اختصاصی برای یک مشترک وجود دارد. به بیان دیگر، این سازمان و یا شرکت، تنها مشترکی خواهد بود که از این پهنای باند استفاده می‌کند؛ ازاین‌رو در کنار اینکه می‌تواند سرعت دلخواه خودش را داشته باشد، می‌تواند مطمئن باشید که همیشه از اینترنتی پرسرعت و بدون نویز استفاده خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایای اینترنت سازمانی این است که سرویس‌های مختلفی را در اختیار کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد؛ ازاین‌رو مدیران می‌توانند بسته به‌اندازه شرکت و یا نیاز خود اقدام به خرید سرویس موردنظر کنند؛ ازاین‌رو در کنار این که بهترین و مناسب‌ترین سرویس اینترنت سازمانی را در اختیار دارند، در هزینه‌های نصب و راه‌اندازی این سرویس نیز صرفه‌جویی کرده‌اند.

بهره‌مندی از اینترنت سازمانی با یاقوت

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران برای پیاده‌سازی اینترنت سازمانی کرمان، نبود یک شرکت مطمئن و کارآمد در این زمینه است. خلائی که با حضور شرکت یاقوت به‌سادگی پر شده است. شما ازاین‌پس می‌توانید برای پیاده‌سازی و دسترسی به اینترنت سازمانی برای شرکت و یا کسب‌وکار خود، از خدمات و سرویس‌های متنوع و گوناگون یاقوت استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین مزایای بهره‌مندی از اینترنت سازمانی به کمک یاقوت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه‌اندازی اینترنت سازمانی در کمتر از 48 ساعت
  • ارائه پشتیبانی به‌صورت 24 ساعته، هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت تلفنی
  • امکان دسترسی به اینترنتی پرسرعت
  • ارائه طرح‌ها و سرویس‌های متنوع بسته به نیاز مشتریان
  • ارائه مشاوره و امکان‌سنجی رایگان
  • امکان کاهش و یا افزایش پهنای باند اختصاص‌یافته بعد از اتمام یک دوره قرارداد
  • یک هفته تست رایگان پس از امکان‌سنجی
  • تضمین ارائه سرویس اینترنت سازمانی با پایداری بالا

این موارد تنها بخشی از چندین و چند مزایایی است که بعد از استفاده از اینترنت سازمانی کرمان از شرکت یاقوت دریافت خواهید کرد. ازاین‌پس، درهای ورود به اینترنتی آزاد و پرسرعت برای تمامی کسب‌وکارها، با یاقوت باز خواهد بود.برای آگاهی از قیمت پهنای باند اختصاصی و مشاوره اختصاصی با ما تماس بگیرید.

آدرس تهران: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25 طبقه 5، شرکت اینترنت یاقوت

شماره دفتر تهران:02188216679

آدرس ساوه: خیابان مطهری 39، جنب کوی ابن شیخ، پلاک 46

شماره تماس:08642212822