لوگویاقوت
اینترنت سازمانی خرم آباد

اینترنت سازمانی خرم آباد

 امروزه می‌دانیم که اتصال اینترنت پرسرعت و قابل اعتماد برای  ماندن در دنیای تجارت امروز ضروری است. اینترنت اختصاصی با کیفیت بالا، کسب و کار شما را به مشتریان، شرکا و کارمندان متصل نگه می دارد و دسترسی به داده ها و برنامه های کاربردی مهم تجاری شما را در هر زمان که به آن نیاز داشته باشید تضمین می کند.هنگامی که برای سازمان یا کسب و کار خود به دنبال اینترنت هستید با دو گزینه اشتراکی و اختصاصی روبه رو می‌شوید. سرعت، امنیت و قیمت مناسب از معیارهای مهم انتخاب اینترنت به شمار می‌رود. 

سرعت: دلیل شماره یک برای استفاده کردن از اینترنت اختصاصی این است که سرعت اینترنت شما نوسان نداشته باشد. به عنوان مثال، اگر شرکت شما یک سرویس اینترنت اختصاصی 100 مگابیت در ثانیه خریداری کند، تضمین می شود که 100 مگابیت در ثانیه دریافت خواهید کرد. همچنین متقارن است – به این معنی که شما 100 مگابیت در ثانیه برای پهنای باند دانلود و آپلود دریافت می کنید.در استفاده از اینترنت اشتراکی زمانی به حداکثر سرعت دست پیدا می‌کنید که افراد بسیار کمی از آن استفاده می کنند.(معمولا نیمه شب). با اینترنت اختصاصی، هیچ نوسانی در سرعت وجود ندارد.

امنیت: همه مشاغل ‌نگران امنیت داده‌های خود هستند. بسیاری از مشتریان اینترنت اختصاصی را نسبت به اینترنت اشتراکی از نظر امنیت برتر می دانند زیرا داده ها به جای انتقال از طریق خط یا فیبری که همه از آن استفاده می کنند، نقطه به نقطه منتقل می شوند. به همین دلیل پهنای باند اختصاصی اغلب به عنوان گزینه “اولویت بندی و محافظت” نامیده می شود.

قیمت مناسب: دسترسی به اینترنت اختصاصی را کاملاً سفارشی و قابل تنظیم در نظر بگیرید. نه تنها دقیقاً با ظرفیتی که نیاز دارید شروع می کنید، بلکه می توانید به راحتی می‌توانید آن را اصلاح کنید. شما تمام پهنای باندی را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید و می‌توانید شبکه خود را در زمانی که نیازهایتان تغییر کرد، مقیاس‌بندی کنید.

شرکت اینترنت یاقوت با بیست سال فعالیت در حوزه اینترنت اقدام به ارائه اینترنت پرسرعت سازمانی در شهر خرم آباد نموده است برای آگاهی از قیمت پهنای باند اختصاصی و مشاوره تخصصی  با ما تماس بگیرید.

تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25 طبقه 5، شرکت اینترنت یاقوت

تلفن تهران 88216679-021

استان مرکزی شهرستان ساوه خیابان پاسداران روبروی کوچه خالد اسلامبولی ساختمان یاقوت

تلفن ساوه 4840-086