لوگویاقوت
اینترنت سازمانی ساوه

اینترنت سازمانی ساوه

 باگسترش تکنولوژی، دنیای کاغذ و ارتباطات حضوری جای خود را به اینترنت و دنیای آنلاین داد و نیاز به اینترنت پرسرعت با توجه به نیازهای روزمره بیش از پیش احساس شد، شیوع بیماری کرونا این نیاز را به یک امر حیاتی تبدیل کرد خصوصا در شهرهایی که اشتغال و تحصیل یکی از دلایل مهاجرت به آن مناطق محسوب می‌شد.شهرستان ساوه با داشتن یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های صنعتی ایران  پذیرای قشر جوان زیادی از سایر نقاط کشور است که این امر نیاز به فراهم  نمودن بستر برای رشد و پیشرفت را در این شهرستان مستلزم می‌کند.

امروزه تاثیر اقتصادی اینترنت پرسرعت بر رشد بهره وری شرکت‌ها شامل تولید و فروش خودرو، تولید غیر خودرو، آموزش عالی، خدمات مالی، مراقبت‌های بهداشتی و… برکسی پوشیده نیست.در طیف وسیعی از اقتصادهای بزرگ  و توسعه یافته، اینترنت تاثیر زیادی بر نرخ رشد اقتصادی دارد. برای همسو شدن با بازارجهانی داشتن اینترنتی پرسرعت در این منطقه امری ضروری وحیاتی است.

شرکت اینترنت یاقوت برای رفع این نیاز مهم اقدام به ارائه اینترنت پرسرعت سازمانی با پایداری بالا و مقرون به صرفه  در سطح شهرستان ساوه و شهرک صنعتی کاوه نموده است که شرکت‌های بزرگ مانند ساوه مانند لاستیک پارس، سن ایچ، بوتان، مزمز، سیناکاشی، آبسال، سان استار و… از مشتریان وفادار یاقوت بود‌ه‌‌اند.برای آگاهی از قیمت پهنای باند اختصاصی و مشاوره تخصصی  با ما تماس بگیرید.

 

  آدرس تهران: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 25 طبقه 5، شرکت اینترنت یاقوت 

شماره دفتر تهران:02188216679

 آدرس ساوه: خیابان مطهری 39، جنب کوی ابن شیخ، پلاک 46

شماره تماس:08642212822

مشتریان یاقوت