اخبار

شرکت‌های AMD و ONEPLUS هم از شرکت در مراسم CES 2022 به صورت حضوری منصرف شدند.

مراسم CES 2022 به مرور زمان بیشتر به سمت دیجیتالی و مجازی شدن میرود، به دلیل اینکه بیشتر شرکت‌های بزرگ و مهم دنیا از شرکت در این مراسم به صورت حضوری انصراف دادند.

به دنبال افزایش آلودگی‌های کروناویروس و نوع omicron، شرکت‌های AMD و ONEPLUS هم به تازگی اعلام کردند که در مراسم CES 2022 به صورت حضوری شرکت نخواهند کرد و به فهرست طولانی شامل T-Mobile، Microsoft، Google، Intel و غیره می‌پیوندند.

به نظر می‌رسید که موج جدایی‌ها از هفته گذشته آغاز شد، زمانی که T-Mobile گفت که مدیر عامل آن شرکت دیگر قرار نیست یک سخنرانی اصلی را چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی ارائه کند و این شرکت قصد دارد حضور فیزیکی خود را به میزان قابل توجهی در نمایشگاه محدود کند.

در اینجا لیست در حال رشد شرکت هایی است که نظر خود را در مورد حضور در نمایشگاه CES تغییر داده‌اند:

T-Mobile: “اکثریت قریب به اتفاق” تیم آن به وگاس نمی‌روند، اگرچه این شرکت اسپانسر باقی خواهد ماند. این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای گفت: “ما با این تصمیم ایمنی تیم خود و سایر شرکت‌کنندگان را در اولویت قرار می دهیم.” “کل تیم T-Mobile مشتاقانه منتظر یک CES 2023 حضوری هستند که امیدواریم یک سخنرانی اصلی روی صحنه در مقابل تماشاگران زنده باشد.”
شرکت مایکروسافت روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: “سلامت و رفاه کارکنان ما اولویت نهایی ما است. پس از بررسی آخرین داده‌ها در مورد تحول ویروس کرونا، مایکروسافت تصمیم گرفته است که به صورت حضوری در CES 2022 شرکت نکند.” .
گوگل و Waymo: سخنگوی گوگل روز پنجشنبه گفت: “ما از نزدیک توسعه نوع omicron را زیر نظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که این بهترین انتخاب برای سلامت و ایمنی تیم های ما است.” Waymo متعلق به Alphabet است نیز بیانیه مشابهی را بیان کرد.
جنرال موتورز: رویترز روز پنجشنبه گزارش داد که این شرکت کارمندان یا مدیران اجرایی را به نمایشگاه اعزام نخواهد کرد. مدیر عامل شرکت مری بارا سخنرانی اصلی خود را به صورت آنلاین ارائه خواهد کرد.
متا: متا روز سه شنبه گفت: “به دلیل احتیاط و مراقبت فراوان برای کارمندان خود، به دلیل نگرانی‌هایی که در مورد تحول سلامت عمومی مرتبط با COVID-19 به وجود آمده، ما به صورت حضوری در CES شرکت نخواهیم کرد.”
توییتر: “ایمنی و سلامت مردم و شرکای ما اولویت شماره 1 ما است. با توجه به این موضوع، به دلیل افزایش موارد کووید در سراسر کشور در هفته گذشته، ما تصمیم گرفتیم شرکت حضوری خود را لغو کنیم.
TikTok: این شرکت چهارشنبه گفت: «با توجه به افزایش موارد مثبت COVID-19 در سراسر کشور، TikTok تصمیم گرفته است تا یک تجربه مجازی TikTok CES را برای برندها و شرکای خود میزبانی کند.
AT&T: یکی از سخنگویان روز چهارشنبه گفت: “سلامت و ایمنی کارمندان و مشتریان ما اولویت اصلی است، بنابراین ما تصمیم گرفتیم از مشارکت حضوری در CES 2022 صرف نظر کنیم.”
اینتل: سازنده تراشه روز پنجشنبه گفت که حضور خود را کاهش خواهد داد. اینتل گفت: «پس از مشورت با مقامات بهداشتی و بر اساس روح سیاست ایمنی اینتل، برنامه‌های ما برای CES به سمت تجربه‌ای زنده و دیجیتالی با حداقل کارکنان خواهد بود.»
آمازون و رینگ: به دلیل تغییر سریع وضعیت و عدم اطمینان در مورد نوع omicron، ما دیگر حضوری در محل در CES نخواهیم داشت. سخنگوی Ring، زیرمجموعه امنیت خانه آمازون، بیانیه مشابهی را صادر کرد.
پینترست
انویدیا: یکی از سخنگویان گفت که این شرکت “از ابتدا محتاط بوده” و قرار است آدرس مجازی را در 4 ژانویه در ساعت 8 صبح به وقت محلی ارائه کند.
AMD: این شرکت در حال انتقال تمام برنامه های حضوری خود به مجازی است و همچنان اعلامیه‌های مطبوعاتی خود را در 4 ژانویه برگزار خواهد کرد.
وان پلاس
به گفته مرکز منابع کروناویروس جانز هاپکینز، این تصمیم‌ها به دنبال رسیدن ایالات متحده به نقطه عطف وحشتناک ۸۰۰ هزار مورد مرگ ناشی از کووید-۱۹ در اوایل ماه جاری است.

چندین شرکت همچنان میزبان کنفرانس های مطبوعاتی یک روز قبل از شروع نمایشگاه هستند، از جمله برخی که دیگر قصد حضور فیزیکی در نمایشگاه فناوری را ندارند. CNET به عنوان بخشی از پوشش CES 2022، این موارد را در صفحه اصلی YouTube ما و در صفحه YouTube Highlights CNET ما پخش زنده خواهد کرد. برنامه فعلی روز مطبوعات به شرح زیر است.

. البته CES اعلام کرد تا کنون بیش از 2200 شرکت به صورت حضوری در CES 2022 در لاس وگاس تایید شده‌اند. تمرکز ما بر تشکیل صنعت فناوری و دادن توانایی تجربه جادوی CES به صورت دیجیتال به کسانی که نمی‌توانند حضوری در آن شرکت کنند، باقی می‌ماند.

هنوز هم این رویداد می تواند به دلیل الزامات واکسیناسیون و ماسک زدن، در دسترس بودن تست های COVID برای شرکت کنندگان، اقدامات فاصله گذاری اجتماعی و افراد کمتر به صورت حضوری برگزار شود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا