اخبار

انصراف گوگل از شرکت در مراسم 2022 CES

درست مثل شرکت‌های بزرگ مثل توییتر، متا، مایکروسافت و شرکت‌های دیگر که از شرکت در مراسم CES 2022 منصرف شده بودند، گوگل هم اعلام کرد که به دلیل شیوع گونه میکرون ویروس کرونا در مراسم حضوری ces شرکت نمی‌کند.

بعد از اجرای مراسم CES 2021  که کاملا مجازی بود، به دلیل واکسیناسیون‌های انجام شده؛ مقرر گردید اجرای CES 2022 به صورت حضوری برگزار شود، تا اینکه گونه میکرون ویروس کرونا به یک تحدید جدی تبدیل شد، و به جهت جلوگیری از شیوع این ویروس، شرکت‌های بزرگ مثل مایکروسافت و متا و خیلی از شرکت های دیگر از برگزاری این مراسم به صورت حضوری مخالفت کردند و از حضور در این مراسم منصرف شدند.  

با اینکه خیلی از کمپانی‌های بزرگ تاکنون از شرکت در مراسم 2022 CES  انصراف دادند و تعداد این کمپانی‌ها روز به روز بیشتر می‌شود، اما این مراسم همچنان قرار است که در تاریخ چهارم ژانویه سال 2022 میلادی در شهر لاس وگاس برگزار شود.

پروتکل‌های امنیتی CES برای سال 2022

ولی شرکت CES هم تدابیری برای کنترل این شرایط در نظر گرفته است و شرکت کنندگان را تشویق می‌کند که قبل از شرکت در مراسم موارد زیر را انجام دهند:

دانلود برنامه CLEAR برای شرکت کنندگان ساکن ایالات متحده

برای ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به فرایند دریافت نشان CES، شرکت‌کنندگان مستقر در ایالات متحده باید از نرم افزار CLEAR برای جمع‌آوری مدارک واکسیناسیون استفاده کنند. برنامه تلفن همراه رایگان و ویژگی Health Pass CLEAR یک راه ساده و ایمن را برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات فراهم می کند.

به همراه داشتن مدارک واکسیناسیون برای سایر شرکت کنندگان

 شرکت کنندگان غیر آمریکایی باید مدارک واکسیناسیون خود را  به صورت حضوری ارائه دهند.

واکسن تقویت کننده COVID-19 و آنفولانزا  

شرکت کنندگان باید به طور کامل با واکسن تایید شده توسط سازمان غذا و دارو (FDA) یا سازمان بهداشت جهانی (WHO) واکسینه شوند.

 برگه تست  COVID-19 شرکت‌کنندگان در CES باید مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کامل COVID-19 نشان دهند تا نشان CES 2022 را دریافت کنند.

برای آگاهی بیش‌تر از خبرهای روزهای دنیا به یاقوت بپیوندید.

ces2022

بیشتر بخوانید:

شرکت‌های AMD و ONEPLUS هم از شرکت در مراسم CES 2022 به صورت حضوری منصرف شدند.

5/5 - (3 امتیاز)
منبع
سایت cnetسایت ces

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا