اخبار

کنترل‌های جدید سامسونگ

کنترل‌های جدید سامسونگ از امواج رادیویی برای شارژ شدن استفاده می‌کنند.

کنترل‌های تلویزیون سامسونگ در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بزرگی در زمینه سازگاری با محیط زیست داشته‌اند.کنترل‌های تلویزیون سامسونگ چند سال است که به سمت استفاده از منابع طبیعی می‌روند.

پارسال سامسونگ به پشت کنترل‌های تلویزیون خود یک پنل خورشیدی اضافه کرده بود که با کمک نور خورشید شارژ می‌شود تا کنترل از راه دور بتواند در حالی که در اتاق نشیمن هستید، از خورشید شارژ شود.

امسال در سال 2022 در کنار نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ، این شرکت یک ویژگی جدید برای کنترل‌های خود اضافه کرد: برداشت فرکانس رادیویی: کنترل‌هایی معرفی شدند که با کمک امواج رادیویی شارژ می‌شود.

این کنترل از راه دور که در کنار آخرین به‌روزرسانی‌های تلویزیون سامسونگ اعلام شده است، همچنان می‌تواند در طول روز از خورشید انرژی بگیرد، اما همچنین مقدار کمی انرژی را از امواج رادیویی از چیزهایی مانند روتر Wi-Fi شما می‌گیرد. سامسونگ می‌گوید این برداشت RF باید به شما این امکان را بدهد که به طور مداوم کنترل از راه دور خود را به طور کامل شارژ نگه دارید، چه در طول روز و چه در شب (یا احتمالاً اگر تلویزیون خود را در مکانی با نور خورشید کم نگه دارید).

همانند کنترل از راه دور قبلی، کنترل از راه دور Eco جدید با “طراحی مواد بازیافتی” ساخته خواهد شد. علاوه بر رنگ مشکی سال گذشته، در رنگ سفید جدید نیز عرضه خواهد شد.

این کنترل از راه دور دارای طراحی مینیمالیستی با میکروفون برای کنترل صدا و میانبرهایی برای Netflix، Disney Plus، Amazon Prime Video و TV Plus سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ می گوید که کنترل از راه دور جدید با تمام تلویزیون های 2022 خود همراه خواهد بود.

اولین نفری هستید که امتیاز میدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا