دسته‌بندی نشده

5 مزیت رستوران‌هایی که وای‌فای رایگان ارائه می‌دهند

امروزه اینترنت هم مانند برق، آب و گاز به یک ضرورت تبدیل شده‌ است. از کافه‌ها گرفته تا فروشگاه‌های خرده‌فروشی، وای‌فای در حال تبدیل شدن به یک وسیله رفاهی رایج است.اگر به مشتریان خود وای فای ارائه نکنید، انتظارات آن‌ها را برآورده نمی‌کنید، یا از مزایای بسیاری که دسترسی به اینترنت رایگان فراهم می‌کند، سود نمی‌برید. وای فای در رستوران این روزها یک استاندارد است. با این حال، همه به طور کامل از اهمیت دسترسی به شبکه بی سیم برای ایجاد احساس راحتی در مشتریان آگاه نیستند. شرکت اینترنت یاقوت(معتبرترین شرکت ارائه دهنده اینترنت سازمانی) در این مقاله به بررسی اهمیت این موضوع پرداخته است با ما همراه باشید:

وقتی مردم برای صرف غذا بیرون می روند، طیف وسیعی از رستوران ها را برای انتخاب دارند، بنابراین شما باید تا آنجا که ممکن است مکان خود را متمایز کنید. ارائه وای فای رایگان راه خوبی برای انجام این کار است.در تحقیقاتی که انجام شد 75 درصد از افراد مورد بررسی فکر می‌کنند که وای فای پس از قهوه  مهم‌ترین ویژگی یک کافه خوب است.

مردم در کافه یا رستوران چه می‌کنند؟ آنها برای ارسال پیامک به دوستان خود در مسنجر یا پست کردن تصاویر غذا در اینستاگرام و فیس بوک به گوشی‌های هوشمند خود دست می‌یابند. آمار تایید می کند که 29 درصد از مردم هنگام صرف غذا از فیس بوک یا توییتر استفاده می‌کنند. مهم است که از موقعیتی استفاده کنید که در آن مشتری از شبکه بی سیم استفاده می‌کند.

اگر کسی می‌خواهد بین دو غذاخوری تصمیم بگیرد و یکی از آنها وای‌فای داشته باشد در حالی که دیگری ندارد، احتمالاً اولی را انتخاب می‌کند،

ممکن است تصور کنید که اکثر مردم نمی‌خواهند فیس‌بوک، اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنند یا به ایمیل‌هایشان در حین غذا خوردن نگاه کنند، اما به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند.

هزاران نفر مستعد ارسال سلفی و عکس از غذای خود هستند. بسیاری از افراد تجاری باید همیشه به دفتر کار متصل باشند و والدین ممکن است بخواهند فرزندان خود را در حالی که منتظر غذا هستند سرگرم کنند.

پرداخت آنلاین

مشتریان به طور فزاینده ای تصمیم می گیرند برای کالاها و خدمات با استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه، مانند آسان پرداخت (آپ) ، همراه کارت، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)  و…پرداخت کنند، زیرا این کار سریع و آسان است. مهمتر از آن، به مشتریان این امکان را می‌دهد که هر زمان که می‌خواهند و از هر طریق می‌توانند پرداخت کنند – دیگر لازم نیست برای رسیدن صورتحساب و دستگاه کارتخوان منتظر بمانند.

این میزان رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد و این امر احتمال بازگشت آنها به آن رستوران را افزایش می‌دهد.

با این حال، آنها نمی توانند بدون اتصال به اینترنت از چنین خدماتی استفاده کنند. در واقع بسیاری از فناوری های جدیدی که ممکن است بخواهید در رستوران خود پیاده سازی کنید بدون وای فای امکان پذیر نخواهد بود.

دو رکن هر رستوران خوب، غذای خوب و خدمات خوب است – و هر دوی این موارد باید همیشه نظارت شوند.

افزایش فروش

مشتریانی که به وای فای رایگان شما متصل می شوند، احتمالاً زمان بیشتری را در رستوران شما می گذرانند، که به شما فرصت فروش بیش‌تر را می دهد.

آن مشتری که سعی می‌کند از اینترنت  رایگان حداکثر استفاده را ببرد، فوتبال را به صورت آنلاین دنبال کند، کارهای آنلاین خود را انجام دهد،با خوشحالی دسر یا نوشیدنی دیگری می‌خرد، تا بتواند مدت بیشتری بماند و کار خود را تمام کند.

از طریق سرویس WiFi خود، همچنین می توانید تبلیغات و تبلیغات هدفمند را به مشتریان خود ارائه دهید. چرا برای تکمیل یک نظرسنجی کوتاه ده درصد از صورت حساب بعدی خود را به آنها پیشنهاد نمی دهید؟ به این ترتیب، بازخوردی نیز در مورد خدمات خود دریافت خواهید کرد.

اگر مشتری نظری برای شما گذاشت، می توانید با او تماس بگیرید، به او جایزه بدهید و او را بیشتر به خود وابسته کنید. با ارسال پیشنهادات ویژه به او همچنین می توانید کاری کنید که او بیشتر برگردد.

اگر به آنها انگیزه ای برای بازگشت ارائه دهید، مطمئناً وفاداری مشتری خود را افزایش خواهید داد.

درباره مشتریان خود بیشتر بدانید

نه تنها می‌توانید از طریق نظرسنجی‌های آنلاین بازخورد ارزشمندی کسب کنید، بلکه می‌توانید از سرویس WiFi خود برای جمع‌آوری داده‌های اضافی مشتری استفاده کنید. این می تواند توسط WiFi هوشمند انجام شود. شبکه ای که بیشتر در رستوران ها با آن مواجه می شویم، فقط ابزاری است که ما را به اینترنت متصل می کند. مشتری وارد می شود، از اینترنت استفاده می کند و بیرون می رود، بدون اینکه ردی از خود باقی بگذارد. به لطف وای فای اجتماعی می توان مشتری را شناسایی کرد و او را در یک ارتباط دو طرفه درگیر کرد. چگونه می توان از چنین ابزاری استفاده کرد؟

می‌توانید اطلاعاتی درباره تعداد دفعات بازدید آنها، میزان استفاده از WiFi و … جمع‌آوری کنید که می‌توان از آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان و افزایش فروش استفاده کرد.

تبلیغات رایگان

وای فای اجتماعی یک رستوران معمولی را به یک مکان ملاقات مدرن تبدیل می کند. این سیستم به شبکه های اجتماعی متصل است. با استفاده از آنها، مشتریان می توانند موقعیت مکانی خود را در فید خبری خود به اشتراک بگذارند و به دوستان خود در مورد حضور در رستوران اطلاع دهند. با فرض اینکه هر مشتری حداقل 200 دوست در فیس بوک دارد و حداقل 10 نفر در روز در محل شما حضور دارند، اطلاعات به حداقل 2000 نفر در روز می رسد. خیلی زیاد، اینطور نیست؟ طبق آمار، 50 درصد از مردم در مورد رستوران ها و کافه ها در رسانه های اجتماعی یاد می گیرند، بنابراین حضور در آنجا مهم است.

نسل اینستاگرام دوست دارد از غذاهای فانتزی خود عکس بگیرد، با دوستان خود سلفی توییت کند و به مکان‌های فیس‌بوک مراجعه کند.

این همه تبلیغات رایگان برای رستوران شما است – شما می خواهید مشتریان شما بتوانند این کارها را انجام دهند! بنابراین، فراهم کردن وسایل برای آنها منطقی است.

شما می توانید آنها را تشویق کنید تا با اجرای نوعی رقابت، تجربیات خود را به صورت آنلاین بیشتر به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال، می‌توانید از آنها بخواهید عکسی از غذای خود را همراه با یک هشتگ توییت کنند تا شانس برنده شدن یک وعده غذایی رایگان را داشته باشند. این کار مردم را به رستوران شما باز می گرداند و آگاهی از برند شما را افزایش می دهد.

همانطور که می بینید، دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید وای فای را در رستوران خود پیاده سازی کنید. اگر اکنون روی وای‌فای سرمایه‌گذاری کنید، درها را برای مشتریان خیلی بیشتر باز می‌کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا