دسته‌بندی نشده

5 دلیل برای تغییر به اینترنت اختصاصی در دنیای امروز!

دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی می‌تواند بسیار متنوع و گسترده باشند. یکی از مهم‌ترین این دلایل این است که زمانی شما به‌صورت اشتراکی خط اینترنتی را تهیه می‌کنید، پهنای باند شما با سایر مشترکین به اشتراک گذاشته می‌شود. این مورد به‌خصوص زمانی که خط اینترنت برای یک شرکت، سازمان و یا کسب‌وکار خریداری می‌شود، اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

با خرید یک خط اینترنت اختصاصی می‌توانید به‌سادگی بسیاری از مشکلات اینترنت اشتراکی را رفع کنید. استفاده از یک اینترنت اختصاصی مزایای بسیار زیادی برای افراد و سازمان‌ها خواهد داشت. یاقوت (معتبرترین ارائه دهنده اینترنت سازمانی) ادامه بیشتر در خصوص دلایل و عوامل تغییر اینترنت به اینترنت اختصاصی صحبت کنیم.

دسترسی به اینترنت اختصاصی
استفاده از اینترنت اختصاصی مزایای بسیار زیادی دارد.

مزایای اتصال اینترنتی اختصاصی برای کسب‌وکار شما

زمانی که شما از اینترنت اختصاصی استفاده می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که همواره از حداکثر پهنای باند خود را بهره‌مند شوید. زمانی که شما از خطوط اینترنت‌های مشترک استفاده می‌کنید، پهنای باند خود را با سایر افراد به اشتراک می‌گذارید و همین امر باعث می‌شود که سرعت اینترنت شما نوسان زیادی پیدا کند. این در حالی است که با تغییر خطوط اینترنت به اینترنت اختصاصی می‌توانید از تمامی این مشکلات جلوگیری کنید.

از مهم‌ترین دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. پهنای باند تضمینی

یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مزایای دسترسی به اینترنت اختصاصی آن است که پهنای باند خریداری شده، تنها و تنها متعلق به شما است و هیچ‌کس خارج از سازمان شما از آن استفاده نمی‌کند. از سوی دیگر هیچ محدودیتی در استفاده ماهانه وجود نداشته، می‌توانید ایمیل‌هایتان را مدیریت کرده، وب‌سایت خود را میزبانی کنید و از برنامه‌های کاربردی خود به‌صورت خصوصی پشتیبانی کنید.

  • سرعت بالاتر

از دیگر دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی می‌توان به دستیابی به‌سرعت هرچه بالاتر اشاره کرد. اینترنت اختصاصی به شما این اجازه را می‌دهد تا به حداکثر سرعت خریداری شده دست پیدا کنید. البته شما این اجازه را خواهید داشت که تا بهترین سرعت را مطابق با نیازهای تجاری خود تهیه کنید. از آن جایی که اتصال اینترنت شما با دیگران به اشتراک گذاشته نمی‌شود، در هر نقطه از شبانه‌روز می‌توانید از عملکرد 100 درصدی سرعت و قدرت اینترنت خود بهره‌مند شوید.

کار با اینترنت اختصاصی پرسرعت
ارائه خدمات بهتر مشتریان به کمک اینترنت اختصاصی
  1. ارائه خدمات مشتریان به‌صورت اختصاصی

اینترنت اختصاصی بسیار قابل‌اعتماد و سریع است. درصورتی‌که نیاز به پشتیبانی 24 ساعته و نظارت بر خدمات مشتریان را داشته باشید، می‌توانید از اینترنت اختصاصی استفاده کنید. درصورتی‌که هر مشکلی فنی برای مشتریان شما پیش بیایید، تیم پشتیبانی می‌تواند دراسرع‌وقت آن را حل کند. به یاد داشته باشید که برای ارائه خدمات مشتریان به‌صورت اختصاصی نیازمند به اینترنت پرسرعت و قدرتمند خواهید بود.

  • بهبود امنیت شبکه

زمانی که با اطلاعات حساس و دیتاهای حیاتی سروکار داشته باشید، بحث امنیت سایبری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در واقع دستیابی پیداکردن به امنیت بیشتر یکی دیگر از دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی است. از آن جایی که هیچ‌کس خارج از سازمان به خطوط اینترنت شما دسترسی نخواهد داشت، امنیت شما بسیار افزایش  پیدا می‌کند.

  • بهره‌وری بیشتر

با دسترسی پیداکردن به اینترنت اختصاصی تیم فناوری اطلاعات شما می‌تواند به‌جای تمرکز بر مدیریت روزانه شبکه، بر روی پروژه‌های مهم‌تری متمرکز شود؛ همین امر می‌تواند به‌سادگی باعث رشد شرکت و سازمان شما شود. علاوه بر این، داشتن یک اتصال اینترنت اختصاصی با بالابردن سرعت انجام کار، باعث افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شود.

مزایای اینترنت اختصاصی
استفاده از اینترنت اختصاصی برای بهره‌مندی از ترافیک اینترنت

خطوط اختصاصی برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

همان‌طور که تا بدین جا نیز متوجه شدید، با تغییر اینترنت اشتراکی به اینترنت اختصاصی می‌توانید از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند شوید. این‌چنین خطوط اینترنتی نه‌تنها برای افراد، بلکه برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کاربرد دارد. در واقع، هرچه تعداد افراد استفاده‌کننده و ظرفیت سازمان بیشتر باشد، اهمیت استفاده از اینترنت اختصاصی نیز بالاتر خواهد رفت. از جمله دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی موارد کاربرد آن است که عبارت خواهند بود از:

  • بهره‌مندی از ترافیک اینترنتی

امروزه علاوه بر افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز روزانه نیاز به دسترسی به دنیای اینترنت دارند. ارسال و دریافت ایمیل، بارگذاری صفحات وب، اشتراک‌گذاری فایل و … از جمله کاربردهای خطوط اینترنت است. با داشتن اینترنت اختصاصی می‌توانید در هزینه و زمان استفاده از ترافیک اینترنتی صرفه‌جویی کنید.

  • مدیریت سرورها

یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی، مدیریت هرچه بهتر سرورها است. کسب‌وکارهای مختلف برای دسترسی داشتن به اطلاعات خود و مشتریان، نیازمند آن هستند که با سرورهای مختلف کار کنند. به کمک سرویس‌های اختصاصی امکان بک‌آپ‌گیری از سرورها، ظرفیت بالای پهنای باند برای خواندن، دریافت اطلاعات و … وجود خواهد داشت.

  • برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی

بسیاری جلسات شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به‌صورت آنلاین و ویدئویی برگزار می‌شود. از آن جایی که سرعت دریافت و ارسال اطلاعات به کمک سرویس‌های اختصاصی یکسان است، می‌توان به کمک آن از یک کنفرانس ویدئویی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید.

  • تلفن‌های ثابت اینترنتی

اگر بخواهیم از دیگر دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی را نام ببریم، بدون شک باید به امکان بهره‌مندی از تلفن‌های ثابت اینترنتی نیز اشاره کرد. به کمک این خطوط و تلفن‌های voip می‌توان از مزایا و قابلیت‌های بسیار زیادی مانند ضبط مکالمه، کنفرانس‌های تلفنی و … استفاده کرد.

کاربرد اینترنت اختصاصی
استفاده از اینترنت اختصاصی برای تجارت ارزشمند است.

آیا واقعا تهیه اینترنت اختصاصی ارزشش را دارد؟

برای اینکه متوجه شوید آیا دسترسی به اینترنت اختصاصی برای تجارت و کسب‌وکارها مفید است یا خیر، کافی است تا نیم‌نگاهی به مزایای این خطوط اینترنتی بیندازید. افزایش سرعت، بهبود کارایی، بالارفتن قابلیت اعتماد، دسترسی هرچه بهتر، بهبود رضایت مشتری و … تنها بخشی از مزایای استفاده از اینترنت اختصاصی برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است. با تکیه به همین موارد متوجه می‌شوید که تغییر اینترنت از اشتراکی به اختصاصی برای تجارت می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی به‌قدری زیاد و متنوع هستند که شاید کمتر کسی راضی نشود تا به آن‌ها اکتفا کرده و از چنین اینترنتی استفاده کند. البته در این مسیر، یافتن یک شرکت ارائه‌دهنده اینترنت اختصاصی به‌مانند شرکت یاقوت که دارای طرح‌های مختلف و مقرون‌به‌صرفه باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

نتیجه‌گیری

داشتن خطوط اینترنت اختصاصی به معنای آن است که شما به‌تنهایی می‌توانید از تمامی پهنای باند خود استفاده کنید. بدین صورت سرعت و قدرت خطوط اینترنت شما افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. از مهم‌ترین دلایل تغییر به اینترنت اختصاصی می‌توان به تضمین پهنای باند اختصاصی، بهبود امنیت شبکه، بهره‌وری بیشتر و … اشاره کرد. اینترنت‌های اختصاصی می‌توانند در تلفن‌های اینترنتی، برگزاری ویدئوکنفرانس‌ها، ترافیک‌های اینترنتی و … مورداستفاده قرار بگیرد.

اولین نفری هستید که امتیاز میدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا