مجله یاقوت

تاثیر اینترنت پرسرعت بر رشد مشاغل

با پیشرفت تکنولوژی امروز، اگر کسب و کار شما از اینترنت پرسرعت استفاده نمی‌کند، می‌توانید به راحتی فرصت‌های دستیابی به اهداف تجاری خود و فراتر از آن را از دست بدهید. اتصال داده با سرعت بالا برای فعال کردن عملیات تجاری کارآمد بسیار مهم است و نیاز به اتصال پرسرعت در حال افزایش است. تقاضا برای اینترنت اختصاصی در شرکت‌ها بالاترین میزان است.

علاوه بر این اینترنت انرژی جدیدی را به بسیاری از شهرها خصوصا شهرهای صنعتی مانند ساوه تزریق کرده است زیرا موسسات دولتی، خصوصی و غیرانتفاعی متوجه شده‌اند که یک ابزار ارتباطی جدید(اینترنت پرسرعت) قدرتمند می‌تواند نقش‌های سنتی دولت و تجارت را تغییر دهد و این نوید یک رابطه نزدیک‌تر و تعاملی‌تر فرا منطقه‌ای را فراهم می‌کند. بنابراین بیایید بررسی کنیم که چه عواملی باعث ایجاد آن می‌شوند.

در دفتر کار حداقل دو دستگاه روی میز کارمندان وجود دارد که می‌توانند برای انجام کارهای روزمره کارمندان اتصال اینترنتی داشته باشند. این دستگاه‌ها مستقیماً بر سطح بهره‌وری و عملکرد کارکنان که می‌توانند به مشتری تحویل دهند، تأثیر می‌گذارند و بنابراین نیاز به اتصال داده پرسرعت آغاز می‌شود. دسترسی سریع به فایل‌ها از طریق سرویس ابری، مانند شیرپوینت، تأیید ایمیل، یا استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از جمله مواردی است که رایانه کارمند برای اتصال به اینترنت پرسرعت به آن نیاز دارد.

تاثیر اینترنت پرسرعت بر اقتصاد
تاثیر اینترنت پرسرعت در رشد مشاغل

یکی دیگر از قطعات ضروری فناوری دارایIP، تلفن رومیزی است. انتقال صدا از طریق اینترنت (VoIP) به مشاغل اجازه می‌دهد با استفاده از اتصال به اینترنت تماس برقرار کنند و این امر تا 60 درصد در قبض‌های تلفن صرفه جویی می‌کند.در حالی که یک سرویس تلفن VoIP هنگام استفاده به پهنای باند نیاز دارد، یک کسب و کار باید یک سرویس اینترنتی قابل اعتماد داشته باشد تا از ارزش کامل آن فناوری استفاده کند.

برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای voip  نسبت تلفن‌های سنتی این مقاله را مطالعه فرمائید.

اگر نیاز به سفر دارید، مشاغل می توانند با سازماندهی جلسات مجازی از طریق یک سیستم ویدئو کنفرانس، زمان دوری از دفتر را کاهش دهند. اینترنت و ویدئو کنفرانس به حداقل سرعت 25 مگابیت بر ثانیه نیاز دارد. با اتصال داده با سرعت بالا، می توانید به این جلسات برای انتقال ثابت و پایدار اعتماد کنید.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را از فضای ذخیره‌سازی داخلی به فضای ذخیره‌سازی خارج از سایت منتقل کنید، باید یک اتصال اینترنت پرسرعت برای همگام‌سازی سریع همه داده‌هایتان قبل از اتفاقات اضطراری داشته باشید. اتصالات پرسرعت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی کپی فایل‌های خود را در فضای ابری نگه دارید و همچنین به کارمندان خود اجازه می‌دهد تا به داده‌های شما دسترسی داشته باشند و آن‌ها را در دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های خانگی آپلود کنند.

بیشتر کسب ‌وکارها رایانه‌های خود را برای یک دفتر به شبکه متصل کرده‌اند، اما با رشد شرکت شما، نیاز شما به شبکه‌های گسترده سازمانی که به اتصال چندین دفتر در یک شهر یا منطقه کمک می‌کنند، بیشتر می‌شود. یک اتصال داده با سرعت بالا به اطلاعات اجازه می‌دهد تا بدون توجه به مکان فیزیکی، بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی، به صورت یکپارچه در زمان واقعی جریان پیدا کنند.

اینترنت پرسرعت باعث افزایش فروش می‌شود
تاثیر اینترنت پرسرعت بر کسب و کار

اکنون که برخی از عواملی را که باعث می‌شود کسب‌ وکارها برای فعالیت‌های روزانه خود به داشتن یک اتصال اینترنتی پرسرعت متکی باشند، بررسی کرده‌اید، می‌توانید ببینید که چگونه نداشتن آن می‌تواند تأثیر منفی بر درآمد و رشد کسب ‌وکار داشته باشد.

شما یک شرکت معروف در شهر صنعتی کاوه هستید؛ شرکت شما ممکن است مزیت حرکت اول را ایجاد کرده باشد. از نظر قیمت، ویژگی‌ها یا خدمات، رقبا را شکست داده باشید. یا از مزایای یک برند قوی که در طول سال‌ها میراث به دست آمده است، بهره مند شوید.

همانطور که کسب و کارهای بیشتری به فضای ابری مهاجرت می‌کنند و کسب و کار بین المللی محبوب‌تر می‌شود، اطمینان از اینکه مشتریان شما یک تجربه دو طرفه قابل اعتماد دارند به یک ضرورت تجاری تبدیل می‌شود.

مشتریان، دیگر منتظر صفحات وب با سرعت پایین نخواهند بود. در عرض چند ثانیه سایت شما ترک می‌شود و رقبای سریع‌تر برنده می شوند. دانستن اینکه مشتریان شما چقدر از طریق اینترنت به شما دسترسی دارند، بخش مهمی از مدیریت شما است و اندازه گیری و مدیریت سرعت، امنیت، دسترسی و در دسترس بودن همچنین کلید برنده شدن و حفظ مشتریان در عصر اینترنت است.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها با به کارگیری ارائه‌دهندگان خدمات ابری، خدمات تحویل محتوا و شرکت‌های میزبانی، هزینه‌ها را کاهش داده‌اند و در عین حال انعطاف‌پذیری، قابلیت اطمینان و مقیاس زیرساخت اینترنتی خود را بهبود بخشیده‌اند. این در حال حاضر یک استاندارد است.

با این حال، چه تعداد از این شرکت‌ها دید جامع و کاملی از سرعت و در دسترس بودن اطلاعات خود در سراسر اینترنت دارند؟ و چه تعداد از شرکت‌ها می‌دانند که تأخیرها، کیفیت، قطعی‌ها یا تغییر مسیرها چگونه بر توانایی مشتریان خود برای دسترسی به پیشنهادات وب خود تأثیر می‌گذارند؟ چند شرکت، برندهای خود را به صورت آنلاین قرار می‌دهند و سپس به بهترین‌ها امیدوارند؟

هر روز به طور متوسط ​​3000 قطعی اینترنت در سراسر جهان روی وب رخ می‌دهد. و در حالی که بسیاری از آنها نسبتاً بی‌ضرر هستند، اختلالات عمده اغلب اتفاق می‌افتد. تابستان امسال به تنهایی شاهد تعدادی قطعی و خرابی شبکه از Apple Music، ISP X، Amazon Web Services و Netflix بودیم. نظارت بر اتصالات اینترنتی شرکت شما نیمی از کار است. داشتن کنترل برای تغییر مسیر و جلوگیری از ایجاد اختلال در مشتریان، نیمه دیگری است که به شما کمک می‌کند تا این خطرات را کاهش دهید که از فروش و اطمینان مشتری محافظت کنید.

توانایی مشتریان برای دسترسی و داشتن عملکرد کامل به هر بازار مورد نظر را نمی‌توان به عنوان یک هدف اصلی تجاری دست کم گرفت. اولین قدم برای داشتن دسترسی قوی، دانستن وضعیت ثابت عملکرد اینترنت خود در مناطق کلیدی است.

سؤالات مهمی برای تعیین در دسترس بودن وجود دارد. آیا خدمات من در دسترس مشتریانم است؟ آیا شرکای من می‌توانند به خدمات من متصل شوند؟ عملکرد اتصال در میان ارائه دهندگان ابری انتخاب شده من چگونه به نظر می‌رسد؟ آیا CDNهای من نیازهای من را برآورده می‌کند؟ نقاط شکست من چیست و کجاست؟

اینترنت پرسرعت سازمانی ساوه

قطعی خدمات ناشی از مشکلات در دسترس بودن می‌تواند قابل توجه باشد. قطعی اخیر ابر گوگل که تقریباً دو ساعت به طول انجامید، ناشی از یک مشکل نرم افزاری داخلی مربوط به مسیریابی ترافیک شبکه مجازی آن بود. اگر کسب ‌وکار شما از یک نمونه ابری استفاده می‌کرد و در دسترس بودن در سراسر شبکه را رصد نمی‌کردید، این قطعی را تجربه می‌کردید و در دسترس بودن شما تحت تأثیر قرار می‌گرفت.

قابلیت دسترسی به طور مشابه بر توانایی مشتریان شما برای دسترسی به وب سایت و خدمات شما تأثیر می‌گذارد. چقدر در بازارهای هدف در سراسر جهان در دسترس هستید؟ مجدداً، در مواردی که یک کسب ‌وکار از یک نمونه ابری استفاده می‌کند، قطعی یا خرابی تأثیر مضری بر قابلیت دسترسی خواهد داشت و مگر اینکه کسب‌ وکارتان دسترسی‌پذیری شما را زیر نظر داشته باشد و خرابی‌ها را کاهش دهد، در معرض اختلال هستید و انتخاب‌های کمی برای تغییر مسیر خواهید داشت.

گسترش جهانی اینترنت پرسرعت و تغییر در موبایل به این معنی است که انتظارات برای عملکرد بالاتر از همیشه است. آمازون اخیراً تخمین زده است که کاهش سرعت بارگذاری صفحه تنها در یک ثانیه می‌تواند 1.6 میلیارد دلار در فروش سالانه هزینه داشته باشد. حتی یک تجارت الکترونیکی بزرگ می‌تواند جریمه‌های زیادی را به دلیل عدم کفایت اینترنت متحمل شود.

بیشتر کسب‌وکارها روی ابزارهای عملکردی و فیزیکی سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها به دنبال این هستند تا بفهمند اینترنت چگونه بر حفظ مشتری تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، تاخیر نمادین 1 ثانیه آمازون از کجا می‌آید؟ اغلب ناشی از عملکرد اینترنت است. عملکرد بهینه شده واقعاً به چه معناست؟ به طور خلاصه، سرعت بیشتر، انعطاف‌پذیری شبکه و توانایی پیش‌بینی و جلوگیری از اختلالات بر کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد.

هر کسب و کاری که از طریق اینترنت درآمدزایی می‌کند، پتانسیل تبدیل شدن به یک تجارت جهانی را دارد و باید ابزارهای موجود را برای تبدیل اینترنت به یک مزیت رقابتی در نظر بگیرد. مدیران موفق فناوری اطلاعات می‌دانند که می‌توان با کاهش ریسک و همچنین استفاده از قدرت شبکه جهانی وب برای ساده سازی اجرا و تصمیمات ابری، CDNها و داده ها بر اساس عملکرد یا عدم حضورمستقیم ارائه دهندگان، در پول صرفه جویی کرد.

داده‌های اینترنتی پرسرعت تجارتی قابل اعتماد برای هر کسب وکاری ضروری است. با یاقوت تماس بگیرید تا بدانید کدام ردیف اینترنت پرسرعت برای کسب و کار در حال رشد شما بهترین کارایی را دارد.

شرکت اینترنتی یاقوت با ارائه اینترنت پرسرعت سازمانی ، مقرون به صرفه و پایدار به سازمان‌ها ، ادارات و شرکت‌ها در ساوه و سایر شهرها خدمت رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چرا پهنای باند اختصاصی را انتخاب کنیم؟

5/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا